قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

مدیریت قیمت و قیمت گذاری Price and Pricing

management marketing | چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ق.ظ
چهارمین سمینار آموزشی کاربردی 2 روزه مدیریت قیمت و قیمت گذاری Price and Pricing   üمحتوای آموزشی سمینار: بررسی عوامل اقتصادی و عرضه و تقاضا بر روی قیمتمطلوبیت و نقش آن در قیمت گذاریمارکتینگ و جایگاه قیمت در آمیخته بازاریابیتعیین سیاستهای قیمت گذاری و بررسی تاثیرات عوامل داخلی و خارجی بر آنالگوی رفتار خریدارانتخاب روش قیمت گذاری عوامل موثر بر انتخاب قیمت نهاییسیاستهای تعدیل قیمت فروش، انواع تخفیفها و کسورات قیمتیاقدامات لازم جهت برخورد با تعدیلات قیمت رقباقیمت گذاری کالاهای جدیدبررسی واکنشهای مختلف تغییرات قیمتیجنگ قیمتها   ü هدف سمینار: علیرغم اهمیت روز افزون عوامل غیر قیمتی در فرآیند بازاریابی جدید، قیمت به عنوان یکی از عوامل مهم آمیخته بازاریابی شناخته شده است. چه بسیارند کالاهای مرغوب و مقرون به صرفه ای که به دلیل قیمت گذاری اشتباه، از جانب خریداران انتخاب نشده اند و زیانهای هنگفتی را به شرکتها تحمیل نموده اند. این سمینار مسائل و نکات قابل توجه در تعیین و تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها و استراتژی های مختلف قیمت گذاری را معرفی می نماید. این دوره به صورت اختصاصی نیز برای سازمانهای متقاضی برگزار میگردد  مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف طی شرکت در این دوره با اصول، مبانی و تکنیک های مختلف قیمت گذاری و سیاستهای تعدیل آن  آشنا می گردند   ü  زمان: 14 و 15 شهریور  ü مدت دوره: 16 ساعت                    ü ساعت برگزاری: 8:00 الی 17:00  مدرس : علی خویه .  09122991608 مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......   ü  امتیازات آموزشی: به شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه حضور در چهارمین سمینار آموزشی قیمت و قیمت گذاری صادر خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی