مدیریت قیمت و قیمت گذاری Price and Pricing
management marketing | چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ق.ظ
چهارمین
سمینار آموزشی کاربردی 2 روزه
مدیریت قیمت
و قیمت گذاری
Price and Pricing
üمحتوای آموزشی سمینار:
بررسی عوامل
اقتصادی و عرضه و تقاضا بر روی قیمتمطلوبیت و
نقش آن در قیمت گذاریمارکتینگ و
جایگاه قیمت در آمیخته بازاریابیتعیین
سیاستهای قیمت گذاری و بررسی تاثیرات عوامل داخلی و خارجی بر آنالگوی رفتار
خریدارانتخاب روش
قیمت گذاری
عوامل موثر
بر انتخاب قیمت نهاییسیاستهای تعدیل
قیمت فروش، انواع تخفیفها و کسورات قیمتیاقدامات لازم
جهت برخورد با تعدیلات قیمت رقباقیمت گذاری
کالاهای جدیدبررسی
واکنشهای مختلف تغییرات قیمتیجنگ قیمتها
ü هدف
سمینار:
علیرغم اهمیت روز افزون عوامل غیر قیمتی در فرآیند بازاریابی
جدید،
قیمت به عنوان یکی از عوامل مهم آمیخته بازاریابی شناخته شده است.
چه
بسیارند کالاهای مرغوب و مقرون به صرفه ای که به دلیل قیمت گذاری اشتباه، از
جانب خریداران انتخاب نشده اند و زیانهای هنگفتی را به شرکتها
تحمیل
نموده اند.
این
سمینار مسائل و نکات قابل توجه در تعیین و تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها و
استراتژی های مختلف قیمت گذاری را معرفی می نماید.
این
دوره به صورت اختصاصی نیز برای سازمانهای متقاضی برگزار میگردد
مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف طی
شرکت در این دوره با اصول، مبانی و تکنیک های مختلف قیمت گذاری و سیاستهای تعدیل
آن آشنا می گردند
ü زمان: 14 و 15 شهریور ü مدت دوره: 16 ساعت
ü ساعت برگزاری: 8:00 الی 17:00
مدرس : علی
خویه . 09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و
برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش -
بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن
های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی،
فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های
آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،
همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه
بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران
برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،
مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
و .......
ü امتیازات آموزشی: به شرکت کنندگان
در این سمینار گواهینامه حضور در چهارمین سمینار آموزشی قیمت و قیمت گذاری صادر
خواهد شد.
- ۰ نظر
- ۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۴۰