قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

management marketing | يكشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ
سرفصل دوره آموزشی کاربردی سیستم های انگیزشی مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com   حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم انگیزه و جایگاه آن در تجارت و کسب وکار -    سیستم های انگیزشی اثربخش -    اصول طرح ریزی سیستم انگیزشی  در بازاریابی -    اصول انگیزش ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته سیستم های انگیزشی -    تفاوت انواع سیستم های انگیزشی -    بینش تغییر رفتارها -    بینش همسان سازی و همگن سازی ارتقای مهارت و تکنیک -    مهارتهای ایجاد انگیزه علمی و حرفه ای -    مهارت های ارایه پروموشن -    مهارت مدیریت انگیزه ها -    مهارت های جذب و حفظ مشتری -    مهارت بازارگرمی در سیستم های انگیزشی -    مهارت بازارسازی در سیستم های انگیزشی -    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری -    مهارتهای ایجاد هماهنگی در انگیز ه های کارکنان -    مهارتهای نظارت و کنترل در سیستم های انگیزشی -    مهارت ارائه مؤثر مطالب -    10 اشتباه در سیستم های انگیزشی فروش   -    10 تکنیک خلاق ایجاد انگیزه در مشتریان و کارکنان -    تکنیک های ایجاد انگیز های خلاق -    انواع سیستم های انگیزشی و مهارت ایجاد آنها -    انگیز ه های  سازه ای -    انگیز ه های  دگرگونی -    انگیز ه های  ارتباطی -    انگیز ه های  جانشینی -    انگیز ه های  جانمایی -    انگیز ه های  ترکیبی -    انگیز ه های  تنظیمی -    انگیز ه های  معکوس -    انگیز ه های  تراوشی -    انگیز ه های  جذبی -    انگیز ه های  نفوذی -    انگیز ه های  چند بعدی -    انگیز ه های  تریزی   مدرس دوره مهندس علی خویه 09122991608www.khooyeh.com      www.alikhooyeh.blogfa.com   www.gmas.ir در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا در محل سخنران ومدرس دانشگاه مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی با 10 سال تجربه اجرایی مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی   نمونه هایی از کارگاه های آموزشی
  • management marketing

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی