قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری

علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

lمدیریت منطقه فروش و ویزیت

management marketing | يكشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۰۹ ب.ظ
lمدیریت منطقه فروش و ویزیت lعلی خویه lwww.khooyeh.com lwww.alikhooyeh.blogfa.com lمدرسه فروش ایران  مدیریت منطقه فروش  مبانی برنامه ریزی منطقه فروش  مبانی تصمیم گیری منطقه فروش  مبانی طراحی ساختار منطقه فروش  مدیریت منابع انسانی منطقه فروش  مبانی رفتار فردی و گروهی منطقه فروش  انگیزش و پاداش منطقه فروش  رهبری و سرپرستی منطقه فروش lمنطقه فروش lویزیت lتوزیع lوصول lتحقیقات l... lمدیریت منطقه ویزیت l·          منطقه بندی و مسیر بندی جهت ویزیت، توزیع و وصول به طور جداگانه l·          معرفی عوامل توزیع شامل راننده، مامور توزیع، کارگر پخش و ... l·          تعریف وسایل توزیع به همراه حداقل و حداکثر ظرفیت حجمی و وزنی l·          تعیین حجم و وزن کالا در بسته بندیهای مختلف l·          تهیه کاربرگ توزیع برای فاکتورهای ثبت شده با کنترل حجم و وزن وسیله توزیع l·          امکان رزرو موجودی فاکتورهای توزیع نشده و ارسال مجدد این فاکتورها جهت توزیع lوظایف مدیر منطقه ویزیت lتعریف مشتریان با اطلاعات کامل l·          ثبت درخواست های مشتریان، امکان ثبت کالا در بسته بندی های مختلف l·          سهمیه بندی کالا برای فروشندگان و مشتریان بصورت مجزا l·          صدور فاکتور یا حواله فروش از روی درخواستها بسته به مشخصات مشتری •o         محاسبه نرخ کالا براساس قوانین تعیین شده در ستاد مرکزی •o         محاسبه قوانین تخفیفات و  جوائز و اضافات بر اساس سیاست‌های دفتر مرکزی •o         کنترل اعتبار  بدهکاری و اسنادی مشتری و نیز سایر عوامل کنترلی •o         تصمیم گیری اتوماتیک در مورد صدور حواله فروش یا صدور مستقیم فاکتور l·          چاپ دسته ای فاکتورهای صادره در کلیه مسیرها l·          صدور اتوماتیک خروجی l·          امکان صدور برگشت فاکتور با ثبت علت برگشت، نوع برگشت، نوع کالای برگشتی l·          امکان بستن عملیات روزانه فروش lگزارشات منطقه ویزیت lگزارش فهرست مشتریان l·          آمار تفضیلی عملکرد فروشندگان l·          گزارش فروش فروشندگان به تفکیک کالا l·          گزارش فروش ریالی/تعدادی به تفکیک کالا l·          گزارش خلاصه و تفضیلی فروش و برگشت از فروش l·          گزارش  کالا و مشتریان l·          گزارش خلاصه فروش روز مراکز فروش l·          گزارش فروش به تفکیک گروههای اصلی و فرعی کالا l·          گزارش فروش به تفکیک استانها و شهرها l·          گزارش عملکرد مامور توزیع l·          گزارش فروش فروشندگان و  سرپرست فروشندگان به تفکیک کالا lامور مالی منطقه ویزیت lارتباط همزمان سیستم حسابداری مشتریان با سیستم فروش •o         بروز رسانی مانده حساب مشتری و سقف اعتبار •o         کنترل اعتبار مشتری در زمان انجام تراکنش •o         نمایش  لحظه ای مانده هر فاکتور و مشتری •o          نمایش مانده‌ی چک •o          چاپ چک های واگذاری نزد بانک طبق فرمت های مختلف l·          صدور تسویه فاکتورها با نوع پرداختهایی نظیر: نقد، چک عادی، چک مسافرتی، تخفیف، اعلامیه بدهکار و بستانکار l·          ثبت چک و پیگیری چکها در بانک l·          امکان پیگیری وضعیت تسویه فاکتورها بر مبنای ویزیتور یا مشتری l·          پیگیری چک ها بصورت دسته ای یا انفرادی l·          بستن عملیات سال مالی، انتقال مانده مشتریان و اسناد در جریان به سال مالی جدید lچرخه ی منطقه فروش lوظایف مدیر فروش منطقه lانواع مشتریان lمثال : برنامه ریزی مراجعات به مشتریان lمنطقه بندی در فروش lنتایج یک تحقیق : نکات سفارش گیری از مغازه داران تهرانی l85%مغازه داران به هنگام مراجعه فروشنده و توضیح وی تصمیم می گیرند. l43%مغازه داران تمایل دارند بین 10 الی 12 ، 28% بین ساعات 8 الی 10 و 6/10% بین ساعات 14 الی 16ویزیت شوند. l53% مغازه داران تمایل دارند در روزهای شنبه و یکشنبه ویزیت شوند. l5/11% مغازه داران تمایل دارند در روزهای پنجشنبه و جمعه ویزیت شوند. l49% مغازه داران تمایل دارند در هفته های دوم و سوم ویزیت شوند. lفروشنده ای که اول می رسد 94/2% نسبت به فروشنده دومی ، نسبت به سومی 9/12% و نسبت به چهارمی 25% شانس سفارش گیری بیشتری دارد.
  • management marketing

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی